Garanti

Epona of Swedens ambition är att tillverka hållbara produkter av hög kvalitet. Hägraboxen kommer med en garanti som omfattar fabrikations- och materialfel på boxen. Inplastningen på gallret, som är en förbrukningsvara, karbinhaken och plastgolvet exkluderas i garantin. Garantin gäller i 3 år från dagen då varan levereras.

Vid fel på vara kontaktar du kundtjänst på kundservice@hagraboxen.se eller +46 (0) 70-627 72 02 så ska vi göra vårt yttersta för att avhjälpa problemet. Om garantin åberopas och det visar sig att felet beror på yttre påverkan och därmed inte omfattas av garantin, står kunden för reparationskostnaderna. Fraktkostnader vid åberopande av garantin bekostas av kunden.

Vi vet att alla hästar är individer. Det är därför viktigt att du som känner din häst bäst ser till att både placeringen av boxen i hagen samt utfodring med hjälp av boxen sker på ett sätt som är lämpligt och säkert för just din häst.